Czy terminal muszę mieć w banku w którym mam założony rachunek?

Ostatnio wiele zapytań otrzymuje odnośnie rachunku firmowego powiązanego z terminalem płatniczym. Utarło się, że terminal powinien być założony w tym samym banku w którym posiadamy rachunek bankowy. Nic bardziej mylnego, absolutnie nie ma takiego wymogu ani potrzeby, zwłaszcza, że banki zazwyczaj mają wyższe koszty obsługi terminala niż firmy specjalizujące się wyłącznie w terminalach płatniczych gdzie ich głównym produktem jest właśnie terminal i ewentualne dodatkowe funkcje wspomagające działanie terminala.

Najlepszym rozwiązaniem będzie znalezienie bezpłatnego rachunku bankowego i dobraniem do niego najkorzystniejszej oferty na terminal płatniczy, najlepiej takiej gdzie operator ma swoich serwisantów, którzy przywiozą terminal, zamontują i przeprowadzą szkolenie. Niestety banki na to sobie nie mogą pozwolić ponieważ sprzedaż terminali traktują jako dodatkowe zajęcie i ograniczają się do wysłania terminala kurierem, natomiast  w przypadku awarii może pojawić się problem gdyż ewentualna wymiana/naprawa terminala potrwa kilka dni co może poskutkować Twoją stratą.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here